trästock i bilder






































Kommentarer
Postat av: Aliz

killen med spagetti sleven. hans tröja- åååååh WANT var har han fått tag i den tror du?

och killen med krullig blont hår som röker. sjuuukt snygg bild ugglis <3

2010-07-28 @ 17:49:56
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kan typ inte sluta kolla på de här bilderna, jag mår seriöst dåligt och bra på samma gång och det känns stormigt och jag blir skakig och jag vill gå och lägga mig. Vad episkt det var. Och den där bilden på mig som spelar munspel var typ den enda fina bild på mig som jag någonsin har sett.

2010-08-04 @ 17:59:41
Postat av: Uggla

Jag tittar på dem väldigt ofta jag med. Trästock var en väldigt blandad upplevelse. Och den där bilden på dig är väldigt fin ja, men det finns många fler fina bilder på dig också.

2010-08-09 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0