jag har lärt mig att aldrig få nog av saker som tar slut

Och jag tillbringade helgen med någon jag älskar nästintill obegripligt mycket. Vi lyssnade till ett regn och somnade sent (eller tidigt på morgonen). I hemlighet avgudar jag vädret just nu, då det växlar mellan ösregn och solsken på ett sådant vis att man aldrig riktigt vet hur det kommer att bete sig. Idag hälsade jag på i en liten by och tillbringade dagen med Fredrik och Emma, vi drack te och åt mandariner, spådde i tarotkort, gungade, skrattade massvis, pratade och diskuterade en hel del.

Nu ska jag väva mig ett nät av drömmar, svepa in mig i det och hoppas på att tankarna ska ge med sig och överlämna mig till landet där allting är möjligt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Aliz

tack så mycket Uggla :D

2010-06-19 @ 12:15:19
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0