and the world's got me dizzy again

(tillbringar en hel dag i sängen med en älskad kaospojke, röker renlav och suspekta indiska örtcigaretter, gömmer mig i skogen med en vän och vi lovar varandra saker vi kanske inte kommer kunna hålla, somnar bredvid någon som är en och nittio lång, hanterar saker och ting som blev över från en tid som aldrig riktigt var där, dansar galet mycket och finaste kultiration spelar, lejoninna är så fantastiskt och vi cyklar hem klockan halv två på natten, äter pasta och sover tre i en dubbelsäng, jag hatar för ett ögonblick det brinnande behovet av ensamhet som jag hela tiden kräver trots att jag allt som oftast verkar snurra omkring i en oövervinnerlig rastlöshet, jag önskar mig regn igen, och det borde gå neråt nu men det struntar jag i för jag flyger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0