you must be out of your mind

Jag tror att jag står på gränsen nu och om jag någonsin skulle säga att jag klarar inte av detta så skulle det vara den här natten men jag kommer inte att säga det och ibland tror jag att vi kan gå genom eld och det är därför jag inte säger något inatt. Jag förstår inte. Jag förstår ingenting. Tankegångar slår sönder mitt försvar ibland. Känslor är någon annanstans. Och jag måste ligga på mitt golv och tänka fan fan fan och jag måste lyssna på donovan eller the magnetic fields och tänka att den här natten kommer döda mig. if you think you can leave the past behind if you thing you can simply press rewind you must be out of your mind

Det finns inga dagar som är som varandra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0