Idag, som många andra dagar, kulminerade skoldagen för mig och en av mina käraste vänner. Istället för att kolla på fransk film gick vi hem till mig, drog ner persiennerna i köket, tände ljus och åt hallonkladdkaka med sojaglass och planerade för våran kommande månad som veganer. Vi fick plötsligt för oss att det var sommar utanför fönstret och bestämde oss för att inte dra upp persiennerna och därmed krossa illusionen. Men det är mars nu. Om två månader maj. Vet inte om jag någonsin sett fram emot sommaren så mycket som det här året. Det kommer att bli så jävla bra. Idag fick jag lön för min artikel och det kändes märkligt att för första gången ha tjänat pengar på någonting man vet att man är bra på. Imorgon ska jag räkna oändligt många mattetal, äta upp alla äpplen som finns i mitt skåp, köpa två stora temuggar och fika med Alice. På kvällen blir det förmodligen ännu mer tedrickande. Nu ska jag göra bort lite skolarbete och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: tim

nu är jag på elektronen lalalallalala och stjäl matildas tid framför datorn för hon behöver skriva lalalala hej anna _:(

2010-03-05 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0